вторник, 11 април 2017 г.

Mo Farah vedie majstrovstvá sveta dvojlôžkové nádeje nažive napriek posledné kolo výlet

32-ročný pozametal do finále 5000 m, ale došlo k ďalšiemu srdca-in-úst moment sa okolo 150m ísť, štyri dni potom, čo skoro narazila na stopu po spleť nôh vo svojej zlato medaily-vyhrávať beh v 10,000.

Farah znovu získal rovnováhu a obnoviť prekročiť demarkačnú líniu na druhom mieste vo svojej teplo v 13min 19.44sec, 0.06sec za Etiópii Yomif Kejelcha, aby si svoje miesto v sobotňajšom final.Greg Rutherford hity späť na kritici po majstrovstvách sveta dlhý skok zlato viac

"skoro som išiel dolu - opäť.Dúfam, že sa to nestane tretíkrát smola, "povedala Farah, ktorý sa pripojí vo finále jeho GB tímový kolega Tom Farrell, ktorý skončil štvrtý v jeho tepla v 13: 45,29 a jeho americký tréningového partnera Galen Rupp .

"Niekto upútal moju nohu.


Mám dlhý krok, je to tak, ako som bežať, "dodal." Nedivím sa nikomu, ale aj v tréningu niekedy moje tréningové partnermi chytiť nohu, čo je dôvod, prečo som niekedy musí byť na prednej alebo dozadu, alebo zostať na vonkajšej strane.

"cítil som sa dobre, cítil som sa dobre. Musím obnoviť teraz a pripravte sa. Bol to úžasný tímový duch, neuveriteľné.Prináša späť 'Super sobotu' sám so sebou, Jess a Gregom. "

The London 2012 šampióni Jessica Ennis-Hill a Greg Rutherford ktorí sa riadili v Farah stopách v nápadnom zlato na Vtáčie hniezdo štadión, Rutherford stávať najnovšie robiť tak s jeho dlhý skok víťazstvo v utorok večer.

"bol som v hoteli fandenie ho," povedala Farah, k torý sa uchádza o historickej hetrik diaľkového zdvojnásobí na celosvetovej šampionáty

na inom mieste v stredu ráno, Lynsey Sharp dostal cez Betclic-Klikni pre svoj bonus ohrieva na 800, umiestnenie na druhom mieste Marina Arzamasova Bieloruska v období najlepšie 1: .. 58.98

povedala: " vedel som, že prvé tepelný by bolo rýchle a ja jednoducho musel pokrývať všetky pohyby ktokoľvek vykonali.Vedel som, že tam bolo niekoľko dievčat, ktoré by trvalo to ťažké, tak som sa vzťahuje všetko a dobrý pocit. "

Shelayna Oskan-Clarke a Jenny Meadows sa k nej pripojili vo finále, bývalý skončil tretí vo svojej teplo v 2: 01.72 a druhá prechádza ako najrýchlejší porazeného v. 2: 00.70

Lawrence Clarke preliezali ako finálny kvalifikáciu v 110 m prekážok po návrate na piate miesto v jeho teplo v 13,61, ale írsky Ben Reynolds zhasla. Sophie Hitchon kvalifikoval kl adivom finále na ôsmom mieste s 71.07.

Betclic-Podrobný popis

Няма коментари:

Публикуване на коментар