петък, 21 юли 2017 г.

Fuksa má ďalšie medailu, ku striebru pridal bronz. Štvorkajaku bol štvrtý

Dvadsaťdvaročný Fuksa v dramatickom finiši o púhych 46 tisícin nedosiahol na druhé miesto, ktoré obsadil domáci Valentin Děmjaněnko. Sám pozíciu na stupňoch víťazov uhájil o 11 tisícin pred Andrejom Krajtorem z Ruska, a to vďaka mocnému kopnutie lode do cieľa, za ktorým sa prevrhol. Zvíťazil Henrikas Žustautas z Litvy.

"Tretie miesto je úplná paráda," radoval sa Fuksa. "Mal som suprový štart a tým som si na začiatku veľmi pomohol. Dúfal som, že to udržím, ale že z toho bude nakoniec tretie miesto, to som netušil. V závere som ešte vypadol (z lode) a hlavou mi prebehlo, že tým som si to pokazil, "povedal kanoista, ktorý v prvej verzii výsledkov na treťom mieste nefiguroval.Oficiálne verdikt z neho ale vzápätí urobil dvojnásobného medailistu Európs kych hier.

Majstri sveta, trojnásobní európski šampióni a bronzoví medailisti z olympijských hier zo štvorkajaku prehrali vo finiši o púhych 58 tisícin s tretími Bielorusmi.

"Nebol to vydarený preteky, ale nedokážeme presne povedať, ako to ovplyvnili podmienky na trati. Prúd alebo tráva, ktorú sme mali v cieli na kormidlo v…Pocitovo nám to tu nevyšlo dnes ani v rozjazde, "povedal Štěrba novinárom.

Úspešné české kvarteto sa dalo dohromady v olympijskom roku pred tromi rokmi a Európskej hry sú prvé akcie, z ktorej sa vráti domov bez medaily.

"Ťažko povedať, čo sa stalo. Náš štandard je vyššie, nemyslím výsledkovo, ale skôr pocitom z jazdy.Malý odstup na tretie miesto nás mrzí, ale skôr nás mrzí, že sme nepredviedli, čoho sme schopní, "doplnil Štěrba.

Na kanáli v Mingačeviru zvíťazila maďarská posádka Zoltán Kammerer, David Tóth, Tomás Kulifay a Daniel Pauman s takme r sekundovým náskokom pred Rusmi.

"Možno nie je na škodu dostať trochu cez prsty a uvedomiť si, že to nie je až taká rozprávka, ako sa niekedy zdá," povedal Daniel Havel.

Mazurová siedma, Kostelecký strieľa o finále

Puškařka Nikola Mazurová obsadila siedme miesto v streľbe zo vzduchovky.Dvadsaťročná reprezentantka, ktorá na minuloročnom majstrovstvách sveta vybojovala pre Slovensko v trojpolohové streľbe z malorážky jedno z dvoch doterajších účastníckych miest na olympijských hrách v Riu, bola siedma už v kvalifikácii. V osemčlennej finále vypadla ako druhá v poradí.

David Kostelecký je po troch kolách kvalifikácia v trapu v hre o finále, s dvoma chybami zo 75 rán je jedným z ôsmich strelcov, ktorí sa delia o piate miesto. Jiří Lipták má pred stredajším pokračovaním súťaže o jeden zásah horší vý sledok.

"Nebolo to úplne jednoduché, fúkal vietor. Keby to bolo o jeden terč lepšie, bol by som viac spokojný. S týmto sa ale dá pracovať, uvidíme v stredu.To už budú všetci nervóznejší a budú hral úlohu aj nervy, "povedal Kostelecký.

Lipták verí, že na druhý deň mu vyjde lepšie. "Zažil som lepšie dni než tento. Dúfam ale, že to ešte pôjde dohnať. Bola škoda, že mi nevychádzali druhé rany. Keď som minul prvý, druhá ma nepodržala, "ľutoval Lipták.

Stolné tenistka Renata Balážová v prvom kole dvojhry nestratila ani set s cyperskou súperkou Luiz Kureaovou. Zato skončil Tomáš Konečný po tesnej prehre 3: 4 s Maďarom Danielom Kosiba.V súťaži plážových volejbalistiek majú oba české páry po dvoch zápasoch bilanciu 1: 1, Diana Žolnerčíková s Martinou Jakubšovou a Karolína Řeháčková s Eliškou Galovia dohrajú skupiny v stredu.

zápasníci Adéla Hanzlíčková vyhrala úvodn ý duel vo váhe do 63 kg nad Maďarka Gabriellou Sleiszovou, potom ale strieborná medailistka z majstrovstiev Európy do 23 rokov nestačila vo štvrťfinále na Švédku Hennu Johanssonovou. Doboxováno má v Baku David Hošek (do 91 kg).


Няма коментари:

Публикуване на коментар